۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • قالب وبلاگ سئو شده

    قالب وبلاگ سئو شده 

    کد قالب وبلاگ سئو، قالب وبلاگ با سئوی حرفه ای، قالب وبلاگ سئو شده جدید، قالب جدید سئو بالا برای بلاگفا

    قالب های سئو شده حرفه ای

    قالب سئو شده برای وبلاگ - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 

    قالب-سئو-شده-برای-وبلاگ

    قالب سئو شده برای وبلاگ جدید دریافت رایگان قالب سئو شده برای وبلاگ جدید برای بلاگفا میهن بلاگ پرشین بلاگ پارسی بلاگ رز بلاگ.

    مرجع قالب های سئو شده


    قالب وبلاگ سئو شده برای میهن بلاگ | قالب وبلاگ | قالب وبلاگ جدید


    قالب وبلاگ سئو شده بلاگفا

    کاربرانی که قصد دارند رتبه سایت یا وبلاگ خود را در بین سایت های جهان و ایران بدانند ، از این ابزار که آمار روزانه منتشر می کند، استفاده کنند.

    قالب جدید– قالب وبلاگ 

     قالب سئو شده پرشین بلاگ, قالب عاشقانه, قالب عشق, قالب عشق وبلاگ, قالب عشقی برای وبلاگ, قالب غروب بلاگ اسکای, قالب غروب بلاگفا, ...

    قالب بهینه سازی شده موزیک - سئو

    قالب-بهینه-سازی-شده-موزیک

    قالب سئو شده برای میهن بلاگ؛ طراحی قالب وبلاگ

    قالب سئو شده برای میهن‌بلاگ

    از جمله امکانات این قالب میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 1-سئو مناسب. به هنگام استفاده از قالب و چک نمودن سئو ی آن متوجه میشوید که قالب از چه…,قالب سئو شده برای میهن ...




  • کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا، دروغ یا واقعیت

    برخی از سایت‌ها سیستم همکاری در فروش برای محصولات سایت خود راه‌اندازی کرده‌اند تا کاربران با درج کد نمایش تبلیغات در سایت و یا وبلاگ خود از فروش محصولات به صورت حق کمیسیون درآمد کسب کنند.

    اما سوالی که مطرح است آیا این سایت‌ها قابل اعتماد هستند یا خیر؟ 

    برای مثال شما به عنوان همکار فروش دیجی کالا ثبت نام کرده و کد لازم را در سایت خود درج کردید و تعدادی از کاربران سایت شما با کلیک بر روی بنر محصول نمایش داده شده به سایت دیجی کالا وارد شده و آن محصول یا محصول دیگری را خریدارای کنند آیا دیجی کالا واقعا به شما پورسانت پرداخت کرد؟ آیا دیجی کالا و سایت‌های مشابه قابل اعتماد هستند؟ 

    پاسخ ما به این سوال منفی است زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که دیجی کالا واقعا از خرید مشتری که شما برایش دست و پا کرده‌اید برای شما پورسانت پرداخت کند زیرا این اعتماد کاملا یک طرفه است و این دیجی کالاست که تعیین می‌کند آیا شما موفق به جذب مشتری شده‌اید یا خیر و از تعداد واقعی مشتریانی که برایش جور کرده‌اید باخبر است. 

    به نظر ما چنین سیستم‌های کسب درآمدی اصلا قابل اعتماد نیستند و در واقع نوعی استثمار سایت‌ها و وبلاگ‌های کوچک است. در حقیقت شما با عضویت در چنین سیستم‌هایی خود را به برده بی جیره و مواجب صاحبان این سایت‌ها تبدیل می‌کنید.


  • می‌دانید الاغ چیست؟ آیا الاغ دیده اید؟

    می‌دانید الاغ چیست؟ آیا الاغ دیده اید؟


    اگر پاسخ شما منفی است این روزها حتما سری به حوالی میدان فردوسی بزنید تا با این موجودات آشنا شوید


    همان ها که با یک شایعه برای خرید ارز 18 هزار تومانی صف می‌کشند و حرص می‌زنند و با خبری دیگر امروز و فردا در همان میدان با التماس دلارهای خود را حاضرند زیر قیمت هم که شده اب کنند تا ضرر بیشتر نکنند!


    اینها همان درازگوشان دوپایی هستند که اشتباهی انسان دنیا آمده اند